СОЦІОЛОГІЧНИЙ КІНОКЛУБ КИЄВО-МОГИЛЯНСЬКОЇ АКАДЕМІЇ - ВЕСНА 2010

  • 15 января 2010
  • 1274
СОЦІОЛОГІЧНИЙ КІНОКЛУБ КИЄВО-МОГИЛЯНСЬКОЇ АКАДЕМІЇ - ВЕСНА 2010

Щопонеділка о 18:30 у Бурсі (9 корпус, 1 поверх, 13 кімната)
по вул. Набережно-Хрещатицькій 27
Вхід вільний. Після фільму – дискусія.

18.01 Хліб і троянди / Bread and Roses (реж. Кен Лоуч, 2000)

Молода мексиканка Майя нелегально перетинає кордон Мексики і США, щоб приєднатися до своєї сестри Рози у Лос-Анджелесі. Але по інший бік кордону нелегальну мігрантку зустрічає зовсім не солодке життя. Попрацювавши певний час офіціанткою, вона за допомогою сестри влаштовується прибиральницею у великому офісному центрі. Це вважається більш престижною і непогано оплачуваною роботою серед імігрантів. Невдовзі Майя знайомиться з профспілковим активістом Семом, який закликає її подивитися правді в очі й переконатися, що компанія грабує їх, виплачує мізерні зарплати. Перед імігрантами стає вибір: жити так, як жили, вдовольняючись малим, або боротися за свої права, за кращі умови праці й життя, соціальні гарантії… Здається, що страх і безправ’я —  неуникний фон їх майбутнього життя. Невже ці несправедливі порядки можна змінити?..

25.01 Імпорт-експорт / Import/Export (реж. Ульріх Зайдль, 2007)

Ольга, намагаючись вижити в Україні з маленькою дитиною, мамою й братом-утриманцем, використовує всі можливості. Вона працює в лікарні медсестрою, стриптизеркою в підпільному інтернет-борделі і щодня кип’ятить воду з колонки в замерзлій квартирі. Раптом їй випадає шанс, вона залишає родину в пошуках кращого життя на Заході, і в результаті знаходить собі роботи прибиральниці в австрійському будинку престарілих. Пауль, безробітний з Австрії, шукає себе і можливість заробити. У фургоні з вітчимом-експедитором і гральними автоматами він відправляється на Схід, і в результаті опиняється в Україні. Дві історії про пошук щастя й матеріальної вигоди, про темні боки сексуальності і смерті.

01.02 У дзеркала два обличчя / The Mirror Has Two Faces (реж. Барбара Страйзанд, 1996)

У цій романтичній  комедійній драмі пара з часом  дізнається, що відносини між розумом  і тілом можуть бути абсолютно  різними. Роуз у відчаї: вона закохана в Алекса, з яким одружується її сестра. Григорі після невдалих романтичних пригод шукає платонічних стосунків між чоловіком і жінкою. Вони раптово зустрічаються і подобаються один одному. Григорі пропонує Роуз одружитися, але за умови, що це буде винятково інтелектуальний союз. Вона погоджується, але їй недостатнього тільки спілкування, і одного разу вона намагається спокусити свого чоловіка.

08.02 Кес / Kes (реж. Кен Лоуч, 1969, англійською мовою)

Один з перших повнометражних фільмів Кена Лоуча розповідає історію Білі Каспера — хлопчика з шахтарського містечка на півночі Англії, який не має на що сподіватися після закінчення школи окрім роботи на шахті. Білі постає як занедбана дитина (його матір називає Білі «безнадійним випадком»). З одного боку він зазнає психологічного і фізичного насилля у школі і вдома, а з іншого він і сам нерідко потрапляє в халепу за крадіжки, бійки і погану поведінку. Усе міняється, коли одного дня Білі знаходить яструбине гніздо і вирішує приручити цього волелюбного птаха… Фільм ставить запитання про майбутнє депресивних шахтарських спільнот, критикує систему освіти як неспроможну запропонувати альтернативу робітничій молоді і вказує на нереалізованай потенціал людини у капіталістичному суспільстві. Він занесений до десятки найвизначніших британських фільмів ХХ ст. Британським інститутом кіно.

15.02 Північна країна / North Country (реж. Нікі Каро, 2005)

Після розлучення з чоловіком за сексуальні домагання, Джозі повертається до свого рідного містечка у Мінесоті. Їй потрібна робота, щоб прогодувати себе і двох дітей, тож вона йде працювати на шахту. Робота тяжка, але зарплата добра, до того ж, декілька поколінь шахтарів виробили міцну мережу дружби і взаємодопомоги. Однак, в умовах конкуренції за робочі місця, а також враховуючи патріархальний устрій спільноти, деякі чоловіки починають протестувати проти присутності жінок на шахтах. Драматичний фільм про боротьбу жінок-шахтарок за право на працю і проти сексуальних домагань їхніх колег-чоловіків. На основі реальних подій.

22.02 Волл-стріт / Wall Street (реж. Олівер Стоун, 1987)

Честолюбний брокер Бад Фокс готовий на все, щоб досягти вершин біржової торгівлі. Його кумир – Гордон Гекко, акула ринку. Фокс дізнається від батька внутрішню інформацію про авіакомпанію, домагається зустрічі з Гекко і пропонує купити акції авіакомпанії до того, як вони зростуть в ціні. Гордон несподівано погоджується, Фокс стає його протеже і кардинально змінює своє життя. Успішність і порядність, кар’єра і дружба – непрості дилеми для молодого американця.

01.03 JFK: Постріли у Далласі (реж.Олівер Стоун, 1991)

1963 рік. Увесь  світ шокований вбивством президента США Джона Кеннеді у Даласі. Поліція затримує колишнього морського піхотинця, якого звинувачують у вбивстві президента. Численні невідповідності і помилки у проведенні розслідування, а також загибель 12 ключових свідків викликають забагато запитань, з’являються нові версії вбивства. Енергійний прокурор Джим Гарісон проводить власне розслідування і знаходить справжню відповідь на запитання: хто вбив президента Кеннеді?

15.03 Sicko (реж. Майкл Мур, 2007)

Документальне розслідування відомого режисера домінування бізнес-інтересів в інституціях, що ніби покликані захищати людське життя і здоров’я. Дискусії про реформу системи охорони здоров’я у США навіть гостріші, ніж в Україні. Чи є страхова система прийнятною альтернативою неякісній пострадянській медицині? Майкл Мур скрупульозно досліджує усі наслідки впливу ринкових відносин у американській виключно приватній системі охорони здоров’я. Детально розписані всі способи заробити більше грошей, надавши менше послуг. Чи читають американці свій страховий контракт, доки їм не відмовляють в лікування через винятки в ньому? Більше половини родин у США, що стали банкрутами в 2007 році, втратили все в результаті серйозних проблем зі здоров’ям. 75% родин, що збанкрутували через медичні проблеми, мали страховку на момент хвороби або нещасного випадку.

22.03 Місто на кордоні / Bordertown (реж. Грегорі Нава, 2006)

Досвідчена журналістка з Чикаго їде в невелике мексиканське місто Хуарез на кордоні з США, в якому все частіше стали вбивати юних дівчат. Журналістка стикається з корупцією на всіх рівнях, прагнучи віднайти правду. А поліція не розслідує справу. Це драма про долі безправних і незахищених мексиканських жінок, які вимушені дні й ночі за декілька доларів в день працювати на прикордонних з США заводах, і про владу, що ставить інтереси великого капіталу вище за людські долі.

29.03 Трансамерика / Transamerica (реж. Дункан Такер, 2005)

Комедія-подорож. Чоловік-транссексуал, котрий вже багато років живе як жінка і вже стоїть на порозі операції з остаточної зміни статі, отримує звістку про сина, про існування якого він не знав: хлопця треба забрати з поліції. Він погоджується і під час їхньої спільної подорожі країною вони дізнаються багато один про одного і про себе.

05.04 Якби ці стіни могли говорити / If These Walls Could Talk (реж. Ненсі Савока, Шер, 1996)

Фільм складається з трьох життєвих історій (1952, 1964 і 1996 років) різних жінок щодо їхнього досвіду з абортом. Долі жінок, які стоять на порозі дискусійного вибору pro-life чи pro-choice, залежать чи то від ставлення близького сімейного оточення до незапланованої вагітності, чи то від наявності адекватного медичного доступу до можливості її переривання, чи навіть від просто сторонніх людей – активістів так званого руху за життя. Чи щось змінилося у ставленні суспільства, держави, та її громадян за останні п’ятдесят років до переривання незапланованої вагітності та права жінки на вибір контролювати своє життя?

12.04 Хто вбив електромобіль? / Who killed the electric car? (реж. Кріс Пейн, 2006)

На початку 1990-х  у штаті Каліфорнія прийняли спеціальний  закон, який вимагав, щоб усі компанії автомобільної індустрії щороку продавали певну кількість авто з «нульовими викидами». Компанія Дженерал Моторз одна з перших розпочала серійне виробництво спортивної моделі EV1 з електричним приводом. Основними споживачами EV1 стала голівудська богема; вони вподобали нове авто, і все свідчило про майбутній успіх електромобіля. Але все сталося зовсім інакше…

Рекомендуемые

Наши выпуски

Блоги

Facebook

Наши партнёры

Помочь