На початку нового навчального року Журнал соціальної критики «Спільне» та Центр соціальних і трудових досліджень запрошують на серію публічних обговорень моделей реформування вищої освіти та досягнених результатів новим керівництвом Міністерства освіти і науки.
І. Дискусія «Якою має бути модель реформування української вищої освіти?»
Місце: Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут», Зал Засідань Вченої Ради НТУУ “КПІ “, перший корпус, проспект Перемоги 37
Час: 7 вересня, 17:30
Пострадянська освіта вимагає системних реформ і сумнівів в цьому ніхто не має. Однак, реформ якого саме характеру, в якому напрямі, які моделі освіти брати за орієнтир? Дискусія за участі іноземних експертів та політиків проблематизує ті моделі вищої освіти, до яких часто апелюють в українській освітянській спільноті. Які досягнення, внутрішні проблеми та недоліки в системах вищої освіти у країнах ЄС та Грузії? Що варто, а що не варто запозичувати? Дискусія також поставить питання про альтернативи популярним та ідеалізованим моделям, про які у нас мало знають, але які можуть бути навіть більше доречними для реформування української освіти.
В дискусії візьмуть участь:
Керстін Кайзер, депутатка земельного парламенту в Бранденбурзі, Німеччина
Бакар Берекашвілі, викладач політології, Грузино-Американський Університет, Тбілісі
Марія Іванчева, дослідниця Боліваріанського університету в Венесуелі, Дублінський університетський коледж.
ІІ. Круглий стіл «Перший рік освітніх реформ: результати, загрози, моделі розвитку»
Місце: УНІАН, Київ 1, вул. Хрещатик, 4
Час: 8 вересня, 11:30-13:30
Новий закон “Про вищу освіту” прийнато більше року тому, а нове керівництво Міністерства освіти і науки розпочало амбітні реформи, які заторкнуть також шкільну освіту та організацію науки. На початку нового навчального року важливо оцінити результати освітніх реформ: чого вдалося досягти, які лишаються проблеми, які нові проблеми та загрози виникають, який міжнародний досвід варто запозичувати? У круглому столі приймуть участь українські експерти, представники студентів, викладачів та вчителів, іноземні експерти з Європейського Союзу та Грузії.
Заходи проводяться за підтримки Фонду Рози Люксембург