• Бойчукізм: історик на виставці

    Бойчукізм: історик на виставці

    • Статті
    • 26/01/2018

    Михайло Бойчук походив із бідної галицької селянської родини. Завдяки особистому таланту та сприянню покровителів із освіченої громадськості, зокрема митрополита Шептицького, він зміг здобути хорошу освіту та розпочати кар'єру.

    Далі
  • Ні на мить не думай. Рецензія на кінострічку «Статус Бреда»

    Ні на мить не думай. Рецензія на кінострічку «Статус Бреда»

    • Статті
    • 15/01/2018

    Правда, добро, боротьба за справедливість, привілеї, клята криза середнього віку та ще купа, здавалось би, непоєднуваних речей зустрілись у стрічці 2017 року «Статус Бреда».

    Далі
  • Хемінгуей, Фіцджеральд і Бовуар в одній книгарні: історія «Шекспіра і компанії»

    Хемінгуей, Фіцджеральд і Бовуар в одній книгарні: історія «Шекспіра і компанії»

    • Статті
    • 04/12/2017

    «Соціалістична утопія ходить тут, у Парижі, в шатах книжкового магазину...»  написав колись у своєму блокнотику Джордж Уїтман, чоловік, що підпалював собі волосся свічкою, коли хотів підстригтися. Чоловік, який рівно шістдесят років керував літературним центром Парижа  книжковим клубом під назвою «Шекспір і компанія».

    Далі
  • Украинское искусство следует путем консервации и милитаризации — Евгения Бильченко

    Украинское искусство следует путем консервации и милитаризации — Евгения Бильченко

    • Статті
    • 11/07/2017

    Майдан, в отличие от майского бунта в Сорбонне 1968 года, Болотной, Манежной или Occupy Wall Street, не смог в достаточной степени либерализировать арт-пространство, не смог сделать его множественным, как и положено быть искусству, потому что Майдан, кроме демократической идеи, по понятным причинам содержал еще и националистическую составляющую, которая и стала его маркером.

    Далі